کد خبر : 1255858 | 07 مرداد 1394 ساعت 17:43 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال شکست ذوب‌آهن در انزلی هستیم

نوری: با قلعه‌نویی آسیایی می‌شویم

پژمان نوری کاپیتان ملوان عنوان کرد با امیر قلعه‌نویی آسیایی می‌ شود.

نوری: با قلعه‌نویی آسیایی می‌شویم
نوری در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: مشکل اصلی ملوان در حال حاضر بحث مالکیت است ولی بچه های ما کارشان را خوب انجام دادند و انشاالله اگر بحث مدیریتی هم مرتفع شود، همه رو به جلو حرکت می‌ کنند. ما از آقایان دنیامالی و مسوولین ملوان می‌ خواهیم که هر چه زودتر تکلیف تیم را مشخص کنند.

او ادامه داد: حیف است که مسائل مالی باعث به وجود آمدن حواشی در ملوان شود و تیم و کادرفنی خوبی ای که امسال در ملوان داریم را تحت الشعاع قرار دهد.

وی افزود: من در حد یک بازیکن هستم و همانطور که گفتم هیچ نقشی در حضور آقای قلعه‌نویی در ملوان نداشته ام و فکر می‌ کنم گزینه هایی که مطرح شد یعنی علی دایی و امیر قلعه‌نویی خودشان آنقدر بزرگ هستند که من بازیکن نقشی در انتقال آنها نداشته باشم. کارنامه امیر قلعه‌نویی آنقدر گویاست که نیازی نیست کسی از او حمایت کند. من افتخار می‌ کنم که یک بار دیگر در ملوان شاگرد امیر قلعه‌نویی باشم و مطمئنم امیرخان با سابقه ای که دارد می‌ تواند به ملوان کمک کند.

نوری در مورد چرخش ملوان از بقا در لیگ تا گرفتن سهمیه آسیایی گفت: بعد از حضور آقای قلعه‌نویی و پیوستن چند بازیکن خوب به ملوان ما در خودمان این پتانسیل را دیدیم که امسال بتوانیم جزو تیم های بالای جدول باشیم و سهمیه آسیایی بگیریم. چند بازیکن در پست هایی که نقاط ضعف داشتیم جذب کردیم البته هنوز کمبودهایی وجود دارد که امیدواریم آنها هم برطرف شود.

کاپیتان ملوان در مورد حمایت مربیان بومی افزود: چند سالی است که مربیان غیربومی به ملوان آمده اند و تقریبا نتیجه خوبی گرفته اند و باعث شده تا مردم برخلاف گذشته با حضور مربیان غیر بومی در ملوان کنار بیایند. مخصوصا اینکه آمدن امیر قلعه‌نویی مردم انزلی را خیلی خوشحال کرد. امیدوارم که این مساله باعث شد که آنها مثل نیم فصل دوم لیگ گذشته تیم را حمایت کنند تا من هم به آرزویم که آسیایی شدن ملوان است برسم.

نوری در پایان در رابطه با نمایش مظلوم نمایی ملوان در دیدار اول مقابل ذوب‌آهن گفت: ما اگر از مشکلات ملوان صحبت می‌ کنیم هیچ ربطی به مظلوم نمایی ندارد اتفاقا ما قصد داریم که تمام تلاشمان را بکنیم تا در زمین خودمان 3 امتیاز بازی نخست را کسب کنیم. آن هم در مقابل تیم پرمهره ای مثل ذوب‌آهن که به نسبت سال پیش بازیکنان بهتری هم جذب کرده است.

دیدگاه‌ها